Vabb el så..

I ett ösregn for jag mot jobbet. Gled från sida till sida. ABSn jobbade, ESPn jobbade o jag med, med at hålla gaspedalen nedtryckt. Var lite försenad iväg. Men jag hann, på minuten. DElvis tack vare att jag har hittat en ny parkering i Norrtälje som är gratis utan avg. Eller jag tror det iallafall. Det finns inga skyltar om att det är på tid eller att den är privat. Står där tills någon kärring säger åt mig att det är hennes parkering :P
.
Dottern va tydligen lite förkyld så det blev att försöka styra upp jobbet och jobba dubbelt så hårt för att kunna dra så fort det var möjligt. Så vid 13 snåret dånade jag mot hemmet. Blev att åka in i donkens drive in.. utan lunch, skulle det nog bli VAP...vård av pappa.
.
Sitter o ritar lite, tvättar och planerar middag. Blir nog paj. Känner mig som i en klassisk kvinnofälla... tvätt, städ, matlagning, bloggl o vab...jepp, e väl så.
.
Bara en latte så är det pricken över i ett på en typisk innanför tullarna morsa... el just d, ja va på landet nu ja.. ok, får bli att mecka med något lantligt. Och lära dottern hur man trimmar en bil.
.
-------Det är mkt nu---------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0