Det märks...

... att man har börjat jobba. När man har en uppdateringsfrekvens på var tredje dag. Men inte fan skriver man bättre eller roligare för det. Hur kul är det att läsa om att man åt lunch på en china idag för 69kr. Yakiniki för 88 kr till middag. Att parkeringen var full så jag fick stå i ett parkeringshus o betala för att jobba, typ. Att jag gick upp försent så jag fick gasa o stressa som tusan. Att jag hann ifatt en civilare påväg till jobbet och låg o pussa den bilens bakände tills ja insåg att det var en civilare. Att dottern inte ville sova och att modern pep iväg och tränade. Jag bara undrar, hur kul är det att läsa om. Tyckte du det...skaffa dig ett liv för in i helvete. Innan du fastnar i blogg träsket och blir irriterad på varför en person har lagt ut på sin blogg när dom sätter på sig strumpor som är olika...
.
.
-------I brist på annat, så dödar man tid-------

Kommentarer
Postat av: Arlinda

Shu MARTINOOO!

Du vet det jag berätta om UF som vi ska ha, vi behöver en rådgivare. så jag undrar om du kan vara de så vi inte får en okänd människa, haha. Kan ge mer information när jag är på praktiken. btw säg till micke att det var på fredag jag ska på den där mässan så jag kommer på trosdag som vanligt :). hoppas du hinner se det innan bara haha, ha de bra!



mvh

arlinda

2011-09-27 @ 14:57:09
Postat av: M

Hm, hur fan hitta du mig här nudå...trodde du städade mest... my god ;)Han e lite bortrest just nu, men ja säger till honom på fredag. Typ :P Du får berätta mer va de innebär sen dårå, de där mer rådgivare...verkar galet ;)

2011-09-28 @ 00:08:20
URL: http://bson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0