Halt, bråttom och trafikvecka

Är en kombo som inte är speciellt bra. Himla tur att man bytte till vinterdäck i helgen. Påväg till jobbet såg man 3 eller om det var 4 bilar som låg i diket. Det var inte halt, det var snorhalt. Dock såg jag bara en civilare som var ute och myste. Men på grund utav att det är nationella trafikveckan då, de ska kolla aggresiv körning, farten och allmän laglighet, var man ju tvungen att ta det lugnt. Allt som jag inte gör normalt sett. Men tur var väl det jag sett om detta då jag påväg hem såg 4gånger bilar som blivit stoppade av både vanliga bilar och civilare.
.
I övrigt så har denna måndag förflytit sig lugnt och sansat. Dotter sover än så länge, är lite hosig men de blir nog bra. Eller nej, har varit i samtal och även besökt Telia. För allmän information så skulle livet vara bra mkt enklare om man skulle behöva besöka butik varje gång man vill uppgradera saker och ting. Men nej, sig de går inte, pga av diverse strul i tidigare liv.
.
Imorgon är det tisdag. Då ska ja få träffa chefen som varit bortrest. Trevligt! Its time for a debriefing.
.
.
-----Imorgon, då ska jag ringa Telia, det blir ju spännande-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0