Tuff tuff blev brum brum

Vaknade som vanligt lite försent än vad som var planerat. Dottern var sjöng och hade sig från andra sidan väggen. Det var ju skönt att hon inte var ledsen, men de brukar hon ju sällan vara. De bara spelas så, så man ska komma. I ett huj gjorde jag frukost till dottern och slängde mig in i duschen. Klockan hade redan blivit 10, en sisådär 1 timme försenat, enl min egna plan. Planen var att åka Lännakatten, en ångdrivet tåg. De verkar kul, gjode det själv när jag var liten, så då tyckte jag att dottern kunde göra det oxå. Runt halv tolv satt vi i bilen och tittade ut på REGNET. Vet inte varför vi satte oss i bilen, men något kunde man kanske göra som inte innebar paraply och blöta skor.
.
Åkte runt, åkte till Citroens verkstaden och handlade en ny yttertemperaturmätare. Blir väldigt spännade hur tusan jag ska lyckas montera in den bakom höger sidospegel. Utan manual och utan attblev det att förstöra hela spegeln. Kan gå hur tusan som helst.
.
Lunch intogs på en sån där underbar lunch sylta som man normalt sett aldrig vill gå till, men som man i brist och ork att leta upp något annat ställe fick äta på ändå. Efter den så plockade vi upp den underbara och dånande ner till kista galleria. och sedan vidare mot Barkarby Outlet. Det förstnämnda stället var varmt, och dessutom en himla massa rea. Vilket betydde att man typ inte hittade något. Och det man hittade var det ändå ingen rea på, så då skit o så drog man. Nästa ställe kändes lite, nja över hela stället. Så där blev de inget heller. Men med fika, Donken och sällskap så blev det ändå väldigt trevligt :)
.
Just d, i villevallan under fikat då jag försökte lära min dotter klockan, så ställde sig någon i en blå jacka  o stirrade på mig, men de märkte inte jag. Tydligen stirrade den underbara oxå på mig efter ett tag. Men för tusan jag skulle ju lära dottern klockan. Tittade tillslut upp och där stod en vän från fjärran tid. Det var ganska coolt! Världen e så liten så liten.
.
Nu är det snart dax att lägga dotter och se vad som finns på televisionsapparaten...förmodligen inte mycket, de ska ju tydligen vara så på sommaren.
.
.
-------Det mesta är ganska kul, beror på när man tänker på det------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0