Skön fredag...spännande lör

Jo men visst. Pizza till lunch på Kens Pizza ute i Boländerna. Sen dåna in till byn och kolla på Transformers. Trodde först att jag skulle få hela salongen för mig själv, men de kom 4 muppar till. Dåligt! Aja, gratis e ju gott så.
.
Åkte sen till OK för att tvätta bilen, blev lite svårt då det inte fanns någon. Samtidigt ringde en jeppe från Gävle o ville kolla på bilen. Kommer med tåget imorgon. Nervöst och spännande på samma gång. Kanske försvinner den imorgon, vad vet jag. Har själv kollat in en Citroen C3 från -03. Verkar ju typ bra. Den underbara säger att ja e kräsen... pff.. jobbigt att hon iför sig har rätt. Man vill ju åka ståndsmässigt :P
.
Käka kebab till middag, inte bra med där junkfoodandet, men va gör man. Träffa den underbara och kolla på filmer. Någon galen expriment rulle och Psalm 21. Båda va faktiskt bra. Dock känner ja mig iaktagen nu...inte bra för mig o kolla på sånna rullar igentligen. :P
.
Tänk va man kan komprimera en eftermiddag till några meningar...måste ladda inför morgondagen. De lär komma en uppdatering hur de gick. Till dess...
.
Fridens Liljor (måste sluta skriva så, låter ju fan inte coolt någonstans)

Kommentarer
Postat av: Elin

Fridens liljor är i samma klass som popsnöre...

2011-07-02 @ 15:33:26
Postat av: Martin

HAHA, rolig du är då ;)

2011-07-02 @ 17:01:47
URL: http://bson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0