Omg ja e slut som människa

Efter banken så blev det bilhandlaren. De fixade kylaren och lite smågrejs som inte var helt ok. Kändes som, yes, nu är man ute i god tid till allt innan resan. Tänkte att det var ju trevligt att tvätta bilen innan, så den är fresch. Efter tvätten så åker jag ur den o iväg. Då börjar instrumenten blinka och ingen fart visas. Men jag åkte väldigt mkt framåt. Så de blidde att glida in på Ikeas parkering. Stängde av bilen och skulle starta den igen. Kanon! Inte ett fucking skit hände. Efter många samtal till bilhandlaren, Bilomatic som är återförsäljare för Citroen, kutat till statoil och lånat startbatteri så hände inte ett skit. Elr jo, instrumenten lös, fast de skulle de inte och vindrutetorkarna körde, fast de skulle de inte hlr och bilen hacka. KUL! Jag ringde den underbara och bittra hårt! Hon erbjöd sig att cykla och låna bil och bogsera mig tbx. Bileländet gick ju inte ens att låsa. Men plötsligt, efter en massa pill bland styrboxens relän så gick den igång. PUH! Fast då va ja självklart flera timmar från min planering och den underbara hade precis cyklat o skulle låna bilen. Jösses!
.
Har nu ätit kebab, ska packa det sista och titta på falk. Försökte fixa med yttertempmätaren. Den sitter bakom höger ytterspegel. Vem fan sätter den där. El jo, självklart nån fransk idiot! O det var inte bara, behövdes vinkelmejslar. Vem fan har sådana utan eget garage. Idiotiskt!
.
.
---Mecka med bil är killgöra,  vilket jävla skämt!------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0