En mulen dag, en shoping dag!

Höll på att få min dotter överkörd idag, tur att någon ropa till då. Höll på att skicka ett sms, när någon galning kom dånande. Tur att det inte hände något. Hade varit och beställt diverse grejer till den nya bilen.
.
Dagen var fylld av spendera pengar. Var hos Bilomatic för att höra mig för vad olika saker skulle kosta. Blev att jag kommer använda buntband till underredet ;) Men en ny nyckel blev det, som kommer kosta 1628 när det är klart. Kan även säga att dimljus ska man inte eftersätta in. Kostar nog mer än det smakar :P Övriga ting kommer beställas via nätet. www.solarplexius.se kan jag rekomendera. www.skruvat.se är ett annat trevligt ställe.
.
Lunch blev på ikea, fast inte i restaurangen utan i stället utanför kassorna. Något mindre människor och kö, vilket är väldigt bättre när man har en otålig dotter.
.
Har nu varit på kvantum med dotter och den underbara. Det blir typ grekisk afton...eller vi kan ju kalla det för det..som den underbara har börjat tilllaga. Dottern sprider ut lite mer av sina saker då barnkanalen inte var någon hit tydligen.
.
....Korv är inte korv om den inte är stoppad!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0