De e mulet nu, men de gör ingenting :)

Vi åkte, min dotter o jag, åkte, åkte och åkte. Vi skulle till Enköping, inte för att det verkar vara världens roligaste ställe. Kanske just därför som vi bestämnde att det verkar spännade att se en by som man inte sett förut. Halvvägs ångrade jag mig dock och i en rondell tog jag vänster mot Bålsta, Bro och Stockholm. Vi passerade Wik slott, kanske skulle man stannat där. Men så blev det inte. Vi passerade avtagsvägen mot Skokloster. Insåg plötsligt att bensin var något bilen ev skulle behöva. Jag gjorde en U-turn och satte av mot Skokloster. Där visste jag att det fanns butik, bensin och mat. Men oj vad långt det var. Det svängde höger, vänster upp och ner. Det var galet, fjädringen fick jobba och lika så växellådan. Tillslut var vi framme, bilderna har ni kanske redan sett.
.
Efter en dag full av lek, kom vi så hem, jag försökte vila lite, men börja blogga. Något klantigt då vila var något jag skulle behöva. Dottern tittade lite på tv och fick en macka. Klockan gick, middagdags. Som för det mesta så hade jag inget hemma, så det blev att vi skulle handla. Fick sms om besök, skönt, då jag ändå mådde illa av hunger. Försökte hälla i mig en fanta och cola för att få upp sockernivån så man kunde köra till ICA iallafall. Det slapp jag nu. De blev köttbullar och makaroner. Kan de bli bättre när hungern tränger sig på....
.
Nu har det badats och lagts dotter. Jag försöker varva ner med tv och lägga in tradera annonser. Imorgon, imorgon är en ny dag med tvätt, städning och kontraktskrivning. Det kan ju bli intresasant. Ska nog fika med bilhandlaren oxå. ;)
.
.
-------------Ernst, Ernst är kärlek. Det är så mkt kärlek att man vill nita karln--------------

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vad kul att du var med och tävlade om att bli Dagens Blogg + Veckans Stjärna + Bli länkad i menyn. Nu har nämligen vinnaren utsetts! Gå in på www.blogoftoday.blogg.se för att se om du är den lyckliga vinnaren.



Vann du inte? Äsch, bli inte ledsen. En ny omgång har kommit upp på bloggen :) Var gärna med i den.

2011-07-14 @ 23:36:29
URL: http://blogoftoday.blogg.se/
Postat av: M *

- Har bara den här bloggen :)!

2011-07-15 @ 00:33:14
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0