Är det svinigt tidig morgon eller natt?

Har börjat få kraftiga sömnproblem nu tror ja. Eller egentligen inte, vill bara inte somna, det finns för mkt intressant att titta på. Kollar på en av de statliga kanalerna nu, handlar om säkerhet på sociala medier och dyl. Gick in fort som tusan och ändrade om mina inställningar på facebook och andra ställen. Vet inte om jag känner mig så mycket mer säker efter det. Men vad och varför skulle man vilja komma åt mina konton igentligen. Jag gjorde det iallafall. Lite placebo effekt på det hela kanske. Så säkra upp dig till tänderna. Så med dom orden så tänker ja somna in ett litet tag. Så man inte gör det påvägen senare idag...säker även i trafiken så att säga.
.
.
-------------Använd kondom, även på nätet--------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0