Sjung..sjung för fan

Istället för att prata sjung...kanske inte funkar i alla sammanhang men med min dotter fungerade det ypperligt. Har suttit sen innan middag fram till läggning nu och sjungit. Inte sånger under pratat i sång. Ganska kul. Väldigt skönt på något sett. Fast då ska man väl tycka om att sjunga oxå. tror jag.
.
Annars då? Jo men visst, satt o klurade på något jag skulle skriva men de glömde jag bort så jag får väl skriva om dagen, som vanligt då ;) Gjorde en tur till Norrtälje och hälsade på min chef, rekviderade ut nya rikskuponger och passa på att äta på Stället i Norrtälje. Det va trevligt. Mindre trevligt att gå tillbaka till bilen i ösregn, speciellt med en unge som inte ville sitta i vagnen. Vilket gjorde oss båda dygnsura. Men sen kom solen. Tadaa!
.
Det var nog typ hela dagen el mer gjorde vi ju, men de e så ointresant så jag nästan själv blir uttråkad.
.
.
-----Sjung dig glad, Sjung dig snygg-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0