Regn, så in i bomben

Det var inte en liten vatten mängd.. de kom sådana mängder att halva E18 var vatten fylld. Gick inte att köra i omkörningsfilen... kändes lite galet.
.
Dotter fick Bilar Duplo av Farmor, de tyckte hon var väldigt kul. Farmor fick österlen grejer från Kiviksmusteri. De e så de blir när snart fyller 2 resp 60. Undra vad jag får när jag fyller 60? en ferrari kanske.. såg en idag. Den var svart, den var fin... tror jag vill ha den. Fick nöja mig med att fota den. Tur att inte ägaren kom, då hade man säkert tvingats betala.
.
Var även en sväng i åkersberga. Dotterns mor stod o baka, massor med bakning. Skulle va till något jippo på kvällen. Jag blev matt. Jag gick o la mig o sov en stund. Hade armen över huvudet. Det var inget trevligt. Fick myror i armen. Dottern ville inte sova, hade nog myror i brallan. Bättre att ha dom i armen då.
.
Dagen flöt på annars i sakta mak. Även däcken... de ville gärna flyta ovanpå vattnet på vägen..Tur att man är så skillad förare. Även med manuell växel låda ;)
.
.
-----Imorgon är det tors, det drar ihop sig-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0