Minigolf, nästan ingen shopping, grill och blåljus...en fulländad dag!

Började dagen med lite minigolf, i början såg det inte bra ut. Satt lite 7or och annat trams. Men avslutade storstilat med att få 3 hole-in-one som en avslutning och burnade om. De satt fint, fast höll mig lugn o sansad. Kände att det kunde gått illa annars. ;)
.
Funderade på att köpa shorts, men det inge vidare. Tydligen laddas det inför höst säsong nu. Vadå, är vi inte mitt i sommaren. Tydligen inte. Men blev någon tröj likande nånting. Najs. O vid andra körningen dit så blev det lite kräfttillbehör som jag aldrig hade sett förut. Så det var man ju bara tvungen att köpa.
.
Solen lös o de va varmt. Det betyder grilla. Var ju ett tag sen, så det var ju gjort för lite grillning. Och som en skön avslutning en morotskaka. Kanon!
.
Skulle sen lämna av sällskapet men såg blåljus som körde om, så då ville man ju liksom bara se vart dom skulle, så det blev en omväg via Sävja. Fast där verkade inget ha hänt. Men kul ändå.
.
Som en otrevlig twist av kvällen, så höll jag på att köra över en igelkott. Hade den varit 20cm åt fel håll, hade det varit en platt igelkott. Mkt otrevligt! Men nu slutade det ju bra så.
.
.
-----Det man borde göra, är inte alltid det man gör--------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0