De var några dagar sen..

men det har varit hektiskt. Samtidigt som jag börja jobba för första gg på 8-10veckor så har man försökt städa ur den lägenhet jag har bott i under sommaren och även packat ihop. Men nu är det klart, nu är jag redo. Det är skrubbat, det är städat. Väskor och flyttlådar är packade. Snart är det dags att säga hej på ett tag och flytta neråt en liten sväng.
.
Att börja jobba var roligt, men guu så förtappad, förvirrad och förslappad man blir. Det är helt galet. Hade glömt bort ungefär hälften av hur saker och ting fungerade. Koder och lösenord. Rutiner och system. Men det är väl ganska naturligt o de måste väl betyda att jag är utvilad nu el nåt :)
.
.
-----Varje ny dag, är som hej till livet------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0