Planering...tydligen inte när det blir som force majure elr hur de nu stavas

Regn, kanon tänkte jag och ivrig skutta iväg mot tvättstugan. Känns liksom bättre att göra sådana saker när det regnar. Möttes av mörker och en låst dörr. Vred, ryckte och slet. Men likt förbaskat så var dörren ändå, stängd! Skit oxå, tänkte jag och försökte ringa akutnr. Vet inte det skulle gå som akut, men vadå. Hade jag haft slut på kläder hade det väl varit akut?! Men det verkar inte de tycka eftersom de inte behagade svara ens.
.
Förbannad tog jag bilen till Jula och köpte flyttkartonger. Har börjat förbereda utflyttningen från denna lägenhet. Iförsig flera veckor kvar, men det är inget kul att stressa. Så man glömmer grejer.
.
Nu ska jag ta mig en baguettebit, titta på en film och känna mig lite förbannad.
.
.
--------Håll dig lugn, du kan ändå inte påverka det..brukar ju liva upp stämningen--------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0