Funderar

Ligger o funderar medans duschen skvalar. Är nu inne på min andra arbetsvecka. Går ganska bra tycker jag. Möttes dock av intranätet som sa att de var dags att göra sig beredd på personalnedskärning. 2000 pers ska bort inom koncernen under 2011/2012. Får se va det innebär. Inte första gången och förmodligen inte sista heller. Känns ändå lite olustigt, speciellt när man vet att det går bra nu. Vinsten för senaste kvartalet var ju inte direkt dåligt. Men de kunde vara värre, man kunde ha jobbat för Saab el någon av underleverantörerna... Då kan man prata ångest.... Lämnade Lägenheten i söndags. Och i väntan på nästa lägenhet i Uppsala bor jag en sväng i hos mitt ex. Får se hur det går, än så länge ganska smärtfritt. Men ändå, känns lite lattjo o så med allt vad det innebär... . . -----Älska dom som betyder mest mer än du älskar dig själv------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0