Fredag, lördag, söndag...jobb för första gången på 10veckor...

Och jag börjar bli lite nervös. Eller nervös är väl fel ordval. Mera, hur tar man sig in i byggnaden, hur loggar jag in på datorn och hur tusan fungerar kopiatorn? Typ sånna saker...
.
För att skingra mina tankar mot sånt har jag börjat packa ihop mina saker från den lägenhet jag har. I slutet av nästa vecka så är det nog färdig bott där. Då väntas 3 veckor av väntan i Åkersberga. Mitt ex hade vänligheten att ställa upp med sovplats under denna tid. Får se hur det går, men kan ju vara kul att vara lite närmare dottern. Vi kommer ju annars bo närmare 10 mil ifrån varandra.
.
Har i övrigt ätit en utsökt skomakarlåda med gamla kollegor från Uppsala på Villa Romana. Till middag gjordes det en utsökt grillning av fisk i folie med diverse gött i. Måste bli lite nyttigare av mig, känns det som.
.
Imorgon då blir det att vara hos dotterns farfar o hälsa på...
.
.
-----Om varje dag är likadan, vad ser man ifram emot då?-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0