Stress inför stressen :P

Vaknade ovanpå täcket klockan 10. Frös som fanken. Men orkade inte lyfta på rumpan o dra täcket över mig. Skulle ändå snart gå upp. 10.12 ringer min chef o undrar hur det var här då. Skulle meddela att det var 8.30 sharp som gällde på måndag och att jag skulle befinna mig i eskilstuna på tisdagen. Herregud. Kan man börja veckan på det sättet. Efter 8 eller 10 veckors ledighet. I skolan då brukade man köra mjuk start en månad eller två. För att sen varva ner, det skulle ju trots allt bli lov snart.
.
In i duschen, snabbt ringa en taxi och ner på stan. Skulle fixa inlägg eller gipsavgutningar för inlägg. Gick på 20 min. Kändes jobbigt att man hade stressat för 20 min från att man går in till att man står utanför igen. Sen blev det den långa vandringen till bilen. Satt o vilade ut en stund för att sen fixa schebab till mig o den underbara. Blev en promenad längs ån på de. Trevligt! o sen kaffe kaffe kaffe o någon lattjo kaka, va den nu hette som inhandlades på Gallerian i el stockholmo dagen innan.
.
I övrigt har man mest försökt fokusera o göra sig beredd inför måndag. Packa inför flytten och så. Försökte i ett svagt ögonblick sätta mig ner o plugga. Hade glömt lösenordet...vilken osis.
.
Nu ska det bli film eller om det blir senare. Är mycket nu...
.
.
-----Stress, nåt trams man själv lyckas skapa---------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0