Gårdagen bjöd... o dagen bjuder på...

på allahanda skoj. Först lite kalas för dottra. Med lek o kakor o presenter. Hann inte kolla in riktigt va hon fick men de va säkert massa roliga saker. Brukar ju vara så när man e liten o fyller år. Sen en spontan kräftskiva. De va fint d. Alltmänt trevligt. Skulle ha tvättat innan men tvättstugan var stängd, tur det. Blev stressad ändå i villevallan. Åkte ner till till förrådet o försökte fylla det lite till. Nu är det mer fullt än vad som är bra för grejerna som ligger där. Sen köpa ett litet paket. Där fick man ju mindre panik över vad som fanns. För mkt val att göra. Har lite svårt när man får för mkt att välja på. Avslutade dagen med att kolla på raggar bilar o diverse annat. Hade tydligen varit American Car show el nåt i Uppsala.
.
Det är sön, har lite ångest, sådär i allmänhet. Är något seg av mig. Hade förhoppning att kunna tvätta idag eftersom det inte gick igår. MEn det ville stöka till sig ändå. Så ja sitter o redigerar bilder från när jag tömde minneskortet senaste. Det var tydligen när jag var på västkusten.. jösses.
.
Nu ska jag till ÖB o fixa lite.
.
.
----------Vi hörs, vi ses - alltid lika trevligt o höra----------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0