Bäst o smida...

medans man e något full eller nåt. Har upptäckt att jag fasiken inte tål mkt nuförtiden. Min svenska el stavning kan bli helt åt skogen just nu. Men bättre o skriva medans man minns. Hur som...
.
Var i stan idag med den underbara. blev äta, byta ställe äta, kolla affärer äta. Åka hem. Tanken var att shoppa i butiker och kolla in nya DIF affären och div. Blev att kolla i butiker inkl dif butkien. Så tomhänt och ända lite fattigare pga av mat och fika så blev det ändå lite mindre på kontot.
.
Avslutade dagen med att dricka vin och käka räkor o kräftor med den underbara. Det var ganska trevligt. Kommer ev bilder på det senare.. Beror på om jag orkar.
.
Kan nog inte skriva så mkt mer, för det va ta mig tusan en anstränging utan att skriva kolosoalt oanväöndbart.
.
.
Hej hej hej :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0