Min rygg min rygg...

Lördag förmiddag, i en stuga spelandes hög musik. En dotter som ritar streck i ett block. En far som börjar förbereda sig....
.
Ute lyser solen, en sväng kanske...
.
Min rygg gör ont sen i förrgår, vet inte vad som hänt, men liggandes är det en pina. BÄst är att stå som en framåtlutande homosapiens... Man ser mongo ut, men då gör det inte lika ont. Jag hoppas bot inom en jävligt snar framtid.
.
Idag ska exet syster ha fest här, det betyder att jag och dottern ska hålla oss ur vägen för diverse hög musik, flygande röda havsdjur och förmodligen flytande näring som dödar en hjärncell eller två.
.
------Jag tackar för detta inlägg och gick vidare i livet--------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0