Helgen blidde ju ganska bra

Hade min dotter hos mig, mellan fredag och lördag. Mysigt. Blev felaktig mat och fotboll. DIF vann och dotter apploderade som sig bör. Hon är duktig, min dotter.
.
Åkte på förmiddagen ner till Åkersberga och en ny second hand som hade premiär i PK regi, typ. Kändes bra att handla grejer där, samtidigt som det går till välgörande ändamål och inte rakt ner i fickan på någon mupp. Dotter hade blivit förkyld så de blev att åka till moderns hem och vila. Gå en liten promenad och så. När dottern hade lagt sig, som blev ganska tidigt, blev de film. Batman av någon slag. Modern somna..men de va ju inget nytt iförsig. Så i den mörka höst natten åkte jag tillbaka mot norr. Blev sen sängläggning för min egen del, pga av planering och lite så. Fick även reda på av modern att de skulle typ va slut på välling för dotterns del. Dotter väger lite för mkt enl kurvan, enl BVC. Känns inte som det är vällingens fel bara...dessutom känns de som i detta fall att BVC kan dra dit....osv
.
Idag har jag och, ja ni vet, åkt båt o käkat buffe. De va najs, blev lite pruttiga fastän vi inte knappt drack något, men de kan ju ha varit för att vi hade trevligt. Kan ju varit så. El för att vi båda e slut som människor ;) Avslutningen kunde dock ha blivit lite roligare, då vi möttes av en monsun när man klev av bussen. El de kändes så iallafall. Så i ett komplett ösregn vandrade jag hem.
.
Nu måste ja planera lite...
.
Ps. Min vän, finnen, ska fan inte tippa. Tyvärr va de ju mitt fel oxå till 50%. Slutsats, asiater och finnar ska inte tippa.D.s
.
.
-------Utan en plan kan de går hur fan som helst---------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0