Dementi typ...

Pratade med min vän finnen idag. Han vill att jag påvisar att han faktiskt fick in 12 rätt i lördags...ok nu har jag sagt de. Känns det bättre?
.
Fick mail 17.30 idag. Var lite roliga nyheter i det mailet. Jag tackar för det. Firar med en korv :)
.
I övrigt har jag nu lagt ut 3 annonser på blocket. Tog bara 4 månader för mig att komma till skott. Det blir så ibland. Men nu är dom ute iallafall. Yes. Vi firar det med en macka tkr jag. :)
.
Planeringen går framåt gällande diverse trevligheter, ev. Kan bli en hit. Vad firar jag med då. hm...popcorn och en film.
.
Fast nu måste jag fortsätta jobba lite. O kanske äta en kaka.
.
.
------Man ska fira, visst känns de bra då?-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0