Fullt ös...sen dog d!

Har nu nästan genomfört allt det jag sa igår natt att jag skulle genomföra. Skönt värre! Blir relax dag imorgon då, fast jag brukar ju bli lite nervig av mig av att vila för mkt. Har precis lagt ut bilen på blocket. Det känns sådär. Hoppas man hittar någon annan bil, fort fort!
.
Klantade till det för mig med tvätten dock, el de va inte ja som klantade mig. Gjorde allt enligt instruktion, men fick ändå den vita tvätten att få en helt annan lyster, om man säger så!
.
Kvällen är ung, så nu ska jag iväg och kolla spelraderna. Är i ett flow nu känns det som. Galet produktiv! Vet inte vad som händer sen, men de upptäcker man väl.
.
Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0