Tbx i norr, harmonisk och lugn

Vi åkte från regnet och mötte solen och värme. Man blev snurrig i huvet av värmen. Ja var så snurrig att ja nästan glömde bältet när jag hade lämnat sällskapet och skulle vidare hem. Blev bryskt påmind när jag rullade ut på gatan och mötte en polis. Drog på mig det snabbt, men som vanligt ska saker o ting krångla när man blir lite stressad så det hakade upp sig, sådär som det kan göra när man drar för fort. En liten snabbsumering av tiden i söder.
.
Tis, nedfärd med liten omväg förbi Kalmar för att luncha med mormor och titta på kyrkan och säga hej till morfar. Körde lite fel när vi skulle vidare. Jag skyller på GPSerna och att kartan säkert var felskriven.
.
Ons, sol och bad! Mkt trevligt.
.
Tors-Regn var kulturella med att besöka Kikviks Musteri, Simrishamn, Ales stenar och Ystad med Wallander. Genomblöta och nära på att blåsa bort.
.
Fredag-Regn, Stenshuvud och fika på Cafe Annorlunda. Fika Buffe för rena skämtpriset, åt det positiva hållet. Besök och njut!
.
Lör-Packning och beredd på match mellan DIF och MFF. Var ett skämt, eller de 13min vi fick se var kanon!
.
Sön-Hemfärd, åkte från regnet mot solen. Väl hemma märkte jag att det var ju inte så trevligt med det heller. Höll på att smälta bort i lägenheten.
.
Summa kardemmuma, mindre regn tack annars trevliga stunder. Eller de hade varit ännu trevligare om jag inte hade snarkat så förbaskat.
.
Nu har jag packat upp, tvättat och fixat. Som tack till mig själv blir det nu film :)
.
.
--------Jag bor i Sverige, ska det inte vara lagom då?---------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0