Solen, nu kom solen

är i mitt esse, har skrivit kontrakt..hade dessutom tusen frågor som jag förmodligen inte kommer komma ihåg svaren till. Stickpropp till tvättmaskinen i badrum är ett no no, tydligen. Spika får man göra, men max 30hål per rum, blir en himla massa hål.
.
Besökte bilhandlaren oxå, det var trevligt. Var en himla massa bilar där och lastbilar. Fick knöka in mig mellan två släp. Kändes sådär. Tydligen hade de haft vattenläcka, därav alla bilar utomhus. Jobbigt läge. Han tyckte fälgarna blev snygga. Fick ett bud på bilen nu, 49000. Vet inte om man skulle tagit det? Skulle jag? Ångest.
.
Nu är det tvättstugan som gäller. Underbart, varmt o klibbigt. Kul o stå i kostym o tvätta som en mähä.
.
.
---Solen lyser, de sa regn. SMHI är inte kärlek. SMHI är som förvirrade kråkor i motvind---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0