Regn, regn det reeegnar i mitt hem...

gör det iförsig inte, men väl utanför. Kanske lika bra det, eftersom det dämpar min allergi. Fast det bästa är väl om det regnar på natten o solen skiner på dagen. Det skulle väl vara ultimat tkr ja. Fast så blir det ju sällan. Ultimat alltså. Men det får bli en bra dag ändå för er, för mig, för världen, i tiden. Känner mig lite royalistiskt. Fast de var ju igår. Igår fyllde kronprinsessan 34år och Saade avslutade sin sång. Tack, o du e skitsnygg som vanligt. Ville slå Saade då. Man ska bocka, buga och aldrig titta i kungahusets ögon. Typ. Ironi...vem vet. Fast man skulle ju vara rebellisk oxå. Springa runt med högaffel och  kasta tomater och potatis. Skrika död åt alla översittare och tengil. Varför? Viva la Francé....
.
.
------Tecknat på tv har inte samma klass som när man var liten, det var bättre förr-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0