Nyhämtad - el varför går man upp för vissa dagar?

Började morgonen med att kolla igenom annonser och delar till den nya bilen jag skulle hämta om ett par timmar. Den underbara hämtade mig så jag slapp gå dit. :)Dock hände det olika saker som gjorde att vi båda satt i telefon sen. Bara älskar telefonköö. I mitt fall var det att det fanns inte en chans på jorden att kunna göra en försäkring via mitt försäkringsbolag på en söndag. Kändes sådär. Blev snabbtecknat via LF.... Dagen kunde ha börjat bättre och dessutom va de mulet och jävligt........Vi, den underbara o ja, åkte o käka sen. mmm, kebabtallrik, gick till ett ställe man inte varit på sen år och dar tillbaka. Var nog när jag jobbade på ICA, so back in the days... gosh! Mariannes Grill var det iallafall..galet mkt människor. Skjutsade tillbaka den underbara då hon skulle jobba, själv dånade man ner till exet för att hämta dottern.......... Halvvägs så upptäcker man ett himla ljud, så väl i Åkersberga så var jag tvungen att lyfta upp bilen på OK för fixa till underredet till motorn. Börjar bra med nya bilen. Har även upptäckt att den är ganska trång bak, med barnstol. Blir att tänka till inför längre resor............ Nu har man ätit och lagt barn. Tittar på tv, kollar runt inför morgondagens shoping runda och längtar efter...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0