Jaha, o så blev klockan sådär mkt igen..

o då kan man verkligen undra varför i håvete man bara måste göra ett inlägg. Jag vet inte, har fastnat i något sorts behov av att skriva, om ingenting alls och allting. Filmen var helt ok, den artade sig och som i alla romantiska komedier, så slutade den lyckligt. Sånna filmer tkr ja om. Det gör en lugn och harmonisk för en stund och får en att glömma ens egna förvirrade tillstånd för en stund.
.
Imorgon är det söndag, elr well det är redan söndag kom jag på. Det är något som är ganska förvirrande att när klockan blir över midnatt så är det en ny dag. Man tänker inte på det, man tkr att det fortfarande är samma dag. Gör man inte? Jag gör och blir förvirrad. Ska nog sova nu och fundera över vad morgondagen har att ge och det här med bilreklam. Funderar på att upprätta annonsplats på min bil. Tydligen kan man tjäna sköna pengar på det. Men jobbigt om det ser för täskigt ut... tåls att tänka vidare på. Pengar har man väl aldrigt sagt nej till :)
.
.
-----Positiv feedback tar aldrig lika bra som negativ feedback. Why?-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0