Har överlevt dagen, på något lustigt sett...

Ja kära värld, natten spenderades med att kolla vilka fel som fanns för den bil modell som jag har. Vid 5-6 snåret kollade jag på klockan, skulle ha sovit för bra många timmar sen. Skulle gå upp klockan 7 och städa och tvätta. Gick sålunda upp vid 6,30 och duschade. När jag väl kommer ner till tvättstugan så var alla maskiner upptagna förutom 2. Perfekt, eftersom jag använder 2 maskiner. En för färgad och en för vittvätt. Men att maskinerna skulle vara så upptagna vid 7.10. Tydligen väldigt vakna studenter.
.
Åkte till netonet med den underbara och klämde på mobiler o så. Man blir så sugen att vilja köpa en ny. Fast för min del brev det inget köp. Istället köpte ja mig ett armband eller vad det ska kallas när de e till män. Hur som helst var det i Gränby Centrum på H&M.
.
Käkade lunch på Villa Romana med gamla arbetskollegor, va både spicy och gott! Trevligt trevligt. Efteråt så åkte jag till bilhandlaren och fika och snackade en del. Blev sen klippning hos Hair & Face.
.
Ska nog skicka över vinterdäcken till farsans dörr, men nu måste ja vila lite, känner att ögonlocken spänner fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0