Förstörd...

Efter att ha varit vaken i 44 timmar så gick jag tillslut och la mig. Kände mig ganska trött om man säger så. Stängde fönstret och drog ner persienerna. Brukar aldrig göra det. STÄNGDE av MOBILERNA. Det har jag inte gjort sen 2001 frivilligt. Här skulle sovas.
.
Vaknade och undrade vad som hänt. Täcket låg på golvet, tvn var på. Trodde jag hade stängt av den. Men tydligen inte. Vad tusan. Plockade upp datorn och började surra runt, vad har hänt i världen.... Inte ett skit som vanligt. Så jag la datorn bredvid mig och somnade om.
.
Ska nog morna mig lite nu, ta en dusch och sen se vad vädret tycker man kan göra. Ganska spännade när persiennerna är nere, man vet inte vad som väntar. Ungefär som kinder ägg. Och tvn är fortfarande på, diskusion om bloggar, twitter och dyl under almedals veckan. Gudrun, hon e en skön tant hon.
.
----Hej hej, för nu e ja hungrig-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0