Berika min dag..gör en utflykt eller flera.

Ibland går saker och ting inte enligt planerna. Om det fanns någon, en tanke hade dock väckts. Sova i Söderhamn för att sedan bege sig ytterliggare norrut nästa dag. Vi packade och packade och fyllde bilen. Men tiden gick i astronomisk fart. När vi väl hade taxat ut ur parkeringen hade klockan redan blivit halv 3. Vi skulle varit i Sala för att äta lunch vid 1300 elr senast 14.00. Runt klockan 1600 hade vi vandrat runt och letat efter Kaj, en polis som är cool, en fadersgestalt. Men han hittades inte, inte någon annan polis hlr för den delen. Gick förbi Nordea, jobba här kanske? Verkar finnas lägenheter så det skvätter om det. Anledningar till att lediga lägenheter verkar skölja över stället orkar jag inte skriva, den listan blir för lång ;)
.
Moln hade börjat tornat upp sig, efter några sms från en några mil söderöver, så gick blixten varm där. Det hade börjat blåsa, förmodligen kuling i topparna. Det var dags att bege sig. Jag gjorde valet att återvända, tydligen till spöregn o snålblåst. Jag skule ha valt att åka mot norr.
.
Dottern har badat, dottern har skrikit efter en person hela dagen, dottern e lagd men hon sover inte än och hör ja henne ropa igen efter den personen åker jag dit, dumpar dottern och åker vidare i solnedgången. För det är sol nu, regnet har dragit förbi, ett lugn har infunnit sig. Inte ens fåglarna hörs. Jag njuter, det kunde varit ännu bättre, men definitivt ännu sämre.
.
-------Jag låter det brinna nu, ingen ide att kämpa emot---------

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vill du få hundratals extra läsare? Tävla i så fall om att bil utsedd till Dagens Blogg på www.blogoftoday.blogg.se



Ha en bra dag!

2011-07-13 @ 02:06:13
URL: http://blogoftoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0